Om klubben

Stevns fotoklub er en lille hyggelig klub, som har eksisteret siden foråret 2010.

Vi er en bred skare af fotointeresserede, som samles hver onsdag, hvor vi deler viden og erfaring med hinanden, samtidig med at vi værdsætter det sociale aspekt, der er forbundet med det. Vi har en rigtig god og uformel tone iblandt os.

Vores niveau er meget forskelligt, her er plads til både nybegynderen og den erfarne fotograf. Forskelle, som vi bruger konstruktivt når vi mødes.

Vi har mange aktiviteter, vi deltager gerne i både interne og eksterne konkurrencer, vi afholder foredrag, og tager på ture rundt i den natur vi er omgivet af, hvor motiverne står i kø for at blive taget.

Er du blevet nysgerrig eller interesseret, er du velkommen til at møde op på en klubaften, du kan se hvad vi laver i vores aktivitetskalender.

Du kan også tage kontakt til os via kontaktformularen på vores hjemmeside, som du finder her…